nedeľa 20. januára 2013

Pstruh & Zubáč Time

Zistila som, že na mojom blogu mám skôr kalorické jedlá ako nejaké zdravšie, a tak som sa rozhodla, že dnešná nedeľa bude fit. Samozrejme bol tento nápad veľmi rýchlo ofrflaný mužským obyvateľstvom nášho bejváku a tak sa my ženy na našich chlapov vykašlali a sebe sme pripravili zdravý slovenský obedík. Chlapi jedli smaženú anglickú klasiku. :)


Prstuh na šafráne so zeleninkou (2 porcie)

Treba mať:
2 pstruhy
1 žltú papriku
1/2 baklažánu
5 šampiónov
8 mini rajčiniek
olivový olej
morskú soľ
sušenú petržlenku
šafrán
citrón na pokvapkanie

Na plech si rozložíme alobal, pokvapkáme olivovým olejom, položíme pstruhov. Okoreníme koreninami, a na každého pstruha dáme cca štipku šafránu, to úplne stačí. Táto malá štipka ho krásne navonia :) Znova pokvapkáme olivovým olejom a dáme piecť, ja som piekla na 200 cca 25 minút. Počas pečenia si nakrájame zeleninku, rajčinky dáme celé a ugrilujeme na panvici do mäkka a chrumkava. A je to, za pol hoďku máte obed ako lusk. 


Zubáč ala Fish&Chips (2 porcie)
Treba mať:
2 filety zubáča
múka, vajíčka, strúhanka na trojobal
4 zemiaky
soľ
olej

Filety naporcujeme, osolíme, obalíme v trojobale a vysmažíme do zlatista. Zemiačky si nakrájame na hocijaké pásiky a šmažíme alebo fritujeme do chrumkava. Všetko si to aspoň odmastíme a hodíme na tanier. No a čo k tomu? Tatarku, kečup, whatever :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára