pondelok 4. marca 2013

Výýýborný Brunch

Mňam. Jediné slovo, ktoré ma napadá, keď si predstavím toto jedlo. Mala som na to chuť odkedy som videla hercov z filmu Julie&Julia ako sa ním napchávali :) Musela som ho urobiť. Príprava trvala presne 10 minút, rýchlovka.

Treba mať (2 porcie)
4 plátky akéhokoľvek chleba alebo pečiva (ja som dávala Sfilatino)
strúčik cesnaku
1 jarná cibuľka
hrsť rukoly
3 reďkovky
3 cherry rajčinky červené
3 cherry rajčinky žlté
olivový olej
slnečnicový olej

Chleba opražíme na oleji na panvici - urobíme klasickú topeničku. Kto chce zdravšiu verziu, osmažte bez oleja. Všetku zeleninu si nasekamé na drobné kúsky a premiešame. Topeničky odmastíme, ocesnakujeme, zasypeme zeleninkou, osolíme, okoreníme a pokvapkáme trochou olivovým olejom. Môžeme si to prilepšiť aj nastrúhaným syrom.

Tento recept som dnes robila na dvakrát. Haha, podaril sa mi síce už na prvý raz (je primitívne jednduchý), ale ako som ho niesla do obývačky, tak sa mi šmykol tanier a všetko sa mi vysypalo na zem, tak si dávajte pozor pri prenášaní :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára